A SZÁRCSA Bt. infokommunikációs fejlesztése

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00919

A SZÁRCSA Rendezvényszervező és Vendéglátóipari Betéti Társaság a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program (GINOP) keretében 2017. október hó 16. napján Támogatási Kérelmet nyújtott be a GINOP-3.2.2-8.2.4-16 kódszámú, „Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása” című pályázati felhívásra
GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00919 azonosító számon, "A SZÁRCSA Bt. infokommunikációs fejlesztése” címen, melyet a Pénzügyminisztérium 2017. július hó 11. napján - 35%-os támogatási intenzitás mellett – 2.562.280 Ft vissza nem térítendő európai uniós támogatásban - és 55% visszatérítendő kedvezményes kamatozású éven túli kölcsönben (4.026.440 Ft) részesített."

Az önerő mértéke 732.080 Ft.

A tárgyi projekt megvalósítására kiállított Támogatói Okirat 2017. július hó 11. napjával lépett hatályba.

A Felhívás célja a vállalkozások versenyképességének javítása, valamint a digitális gazdaság előmozdítása, különös tekintettel a hazai kkv szektor innovatív szemléletének és naprakész üzleti tudásának növelése, az infokommunikációs technológiák (IKT), eszközök, alkalmazások és szolgáltatások készségszintű és professzionális használatának, vagyis a vállalkozások elektronikus gazdaságba történő beilleszkedésének javítása.
A Felhívás vissza nem térítendő támogatás és kölcsön együttes biztosítása révén a vállalkozások hatékonyságát és jövedelemtermelő képességének erősítését kívánja elősegíteni a belső vállalati folyamatok hatékonyságának, a vállalatok közötti üzleti kapcsolatok, a hálózatbiztonság és a szolgáltatások minőségének javításán, a hatékony tudásmenedzsment érdekében a különböző vállalatirányítási és egyéb üzleti rendszerek, megoldások bevezetésén és összehangolásán, a felhőalapú és egyéb online elérhető üzleti szolgáltatások bevezetésének és használatának ösztönzésén keresztül.

Projektünk célja a Szárcsa Hotel üzleti folyamatainak infokommunikációs fejlesztése, mely hozzájárult a vállalkozás fejlődéséhez, a szolgáltatások minőségének javításához, ezáltal a piaci pozíció megtartásához, tovább erősítéséhez, a vállalkozás hatékonyságának, jövedelemteremtő képességének növeléséhez. A projekt során a helyben telepített Hotelsystem3, szállodai ügyviteli rendszer bevezetése (érintett funkcióterületek: Vállalati CRM, értékesítés terület, kontrolling és döntéstámogatás, tudásmenedzsment, pénzügyi számviteli terület), valamint felhő alapú rendszer (internetes értékesítés: online foglalási modul és channel manager modul) bevezetése, a rendszerek telepítése, testre szabása, tesztelése, a beállítások elvégzése, oktatás és betanítás, valamint eszközbeszerzés (4 db HS Office irodai számítógép, 1 db Dell Vostro 3568 notebook) valósult meg.

A projekt fizikai befejezése: 2019. december 31.

Ajándékutalvány

Adjon élményt ajándékba!

Születésnap? Nászajándék? Évforduló? Karácsony?
Ajándékozzon nyaralást, kényeztető pihenést, gasztronómiai élményt!

Ne maradjon le semmiről!

Értesüljön elsőként aktuális csomagajánlatainkról, ünnepekhez kapcsolódó programjainkról, kedvezményeinkről!
Iratkozzon fel havi hírlevelünkre!