Foglalás/Ajánlatkérés

A SZÁRCSA Bt. infokommunikációs fejlesztése

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00919

A SZÁRCSA Rendezvényszervező és Vendéglátóipari Betéti Társaság a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program (GINOP) keretében 2017. október hó 16. napján Támogatási Kérelmet nyújtott be a GINOP-3.2.2-8.2.4-16 kódszámú, „Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása” című pályázati felhívásra GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00919 azonosító számon, „A SZÁRCSA Bt. infokommunikációs fejlesztése” címen, melyet a Pénzügyminisztérium 2017. július hó 11. napján - 35%-os támogatási intenzitás mellett – 2.562.280 Ft vissza nem térítendő támogatásban- és 55% visszatérítendő kedvezményes kamatozású éven túli kölcsönben (4.026.440 Ft) részesített. Az önerő mértéke 732.080 Ft.

A tárgyi projekt megvalósítására kiállított Támogatói Okirat 2017. július hó 11. napjával lépett hatályba.

A Felhívás célja a vállalkozások versenyképességének javítása, valamint a digitális gazdaság előmozdítása, különös tekintettel a hazai kkv szektor innovatív szemléletének és naprakész üzleti tudásának növelése, az infokommunikációs technológiák (IKT), eszközök, alkalmazások és szolgáltatások készségszintű és professzionális használatának, vagyis a vállalkozások elektronikus gazdaságba történő beilleszkedésének javítása.

A Felhívás vissza nem térítendő támogatás és kölcsön együttes biztosítása révén a vállalkozások hatékonyságát és jövedelemtermelő képességének erősítését kívánja elősegíteni a belső vállalati folyamatok hatékonyságának, a vállalatok közötti üzleti kapcsolatok, a hálózatbiztonság és a szolgáltatások minőségének javításán, a hatékony tudásmenedzsment érdekében a különböző vállalatirányítási és egyéb üzleti rendszerek, megoldások bevezetésén és összehangolásán, a felhőalapú és egyéb online elérhető üzleti szolgáltatások bevezetésének és használatának ösztönzésén keresztül.

Projektünk célja a Szárcsa Hotel üzleti folyamatainak infokommunikációs fejlesztése, mely hozzájárult a vállalkozás fejlődéséhez, a szolgáltatások minőségének javításához, ezáltal a piaci pozíció megtartásához, tovább erősítéséhez, a vállalkozás hatékonyságának, jövedelemteremtő képességének növeléséhez. A projekt során a helyben telepített Hotelsystem3, szállodai ügyviteli rendszer bevezetése (érintett funkcióterületek: Vállalati CRM, értékesítés terület, kontrolling és döntéstámogatás, tudásmenedzsment, pénzügyi számviteli terület), valamint felhő alapú rendszer (internetes értékesítés: online foglalási modul és channel manager modul) bevezetése, a rendszerek telepítése, testre szabása, tesztelése, a beállítások elvégzése, oktatás és betanítás, valamint eszközbeszerzés (4 db HS Office irodai számítógép, 1 db Dell Vostro 3568 notebook) valósult meg.

A projekt fizikai befejezése: 2019. december 31.

Kiemelt ajánlataink

Különleges ajánlataink


Tekintse meg aktuális finomságainkat!

Részletek